Artykuł sponsorowany

W jakich sytuacjach pomaga pogotowie hydrauliczne?

W jakich sytuacjach pomaga pogotowie hydrauliczne?

Złośliwość rzeczy martwych ma to do siebie, że zdarza się w najmniej oczekiwanym momencie np. w niedzielę lub gdy jesteśmy spóźnieni do pracy, co dodaje jeszcze więcej stresu. Nagła, poważna awaria instalacji wodno-kanalizacyjnej może być jedną z takich sytuacji. Jedynym wyjściem jest telefon do pogotowia hydraulicznego. Sprawdź, jak działa tego typu serwis i do jakich awarii lub usterek przyjeżdża.  

Czym jest pogotowie hydrauliczne?

Gdy potrzebujemy zwykłej kontroli lekarza lub badania, które można odłożyć w czasie, udajemy się do lekarza rodzinnego lub umawiamy się na wizytę specjalisty. Jednak, gdy wystąpił nagły, poważny problem zdrowotny, który wymaga pomocy medycznej natychmiast, dzwonimy na pogotowie. Podobnie jest w przypadku kwestii hydraulicznych. Standardowe usługi hydrauliczne takie jak montaż, czy konserwacja instalacji, firmy wykonają w umówionym terminie, w określonych godzinach pracy. Z kolei poważne usterki, które wymagają szybkiej reakcji to zadanie dla pogotowia hydraulicznego. Tacy fachowcy są dostępni całą dobę, 7 dni w tygodniu. Po wykonaniu telefonu i zawiadomieniu o awarii hydraulik dotrze w możliwie, jak najszybszym czasie.

Czym zajmuje się pogotowie hydrauliczne?

Do pogotowia hydraulicznego powinno dzwonić się w nagłych przypadkach, z którymi nie można czekać do rana, ponieważ generują duże szkody. Mało tego, niektóre z nich mogą całkowicie zaburzyć funkcjonowanie w domu, np. uniemożliwiając korzystanie z sedesu. Do najczęstszych awarii należą m.in. pęknięcia rur, uszkodzona uszczelka, intensywnie cieknący kran, zapchany odpływ prysznica, czy wybijająca wodę toaleta. Są to sytuacje kryzysowe, w których specjaliści nigdy nie odmówią pomocy, dlatego nie warto zwlekać. Im szybsza reakcja, tym lepiej. Najbliższe pogotowie hydrauliczne znajdziesz bez problemu w Internecie. Warto zapisać kontakt na wszelki wypadek, w końcu lepiej dmuchać na zimne.

Co zrobić przed przyjazdem specjalisty?

Awarie rur, czy uszczelek mogą mieć poważne konsekwencje. Pierwszą radą, jaką usłyszysz podczas telefonu do pogotowia hydraulicznego, jest zakręcenie wody. Oczywiście zakręcenie wody w kranie nie wystarczy, chodzi o zamknięcie zaworu, czyli odcięcie wody w całym mieszkaniu lub budynku. Nie dla każdego sprawa jest prosta, przecież nie wszyscy muszą wiedzieć, jak to zrobić. Zawór najczęściej znajduje się przy wodomierzu, a w blokach zwykle jest on w kuchni. Z kolei miejsce, w którym odetniesz wodę dla całego budynku to piwnica. Ekspert z firmy Art-Bud z Bydgoszczy radzi:

„Pamiętaj, żeby w takiej sytuacji działać bezzwłocznie. Niektóre usterki mogą szybko spowodować, że oprócz własnego domu, zaczniesz zalewać sąsiadów, czego konsekwencją będą koszty. Jeszcze inne awarie mogą wiązać się z wybijaniem wody w toalecie, co oprócz zalania innych będzie niosło za sobą bardzo nieprzyjemne zapachy. Jeśli w domu znajduje się kilka osób najlepiej, aby jedna dzwoniła po pomoc, a druga zajęła się szybkim odcięciem wody”.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.