Artykuł sponsorowany

Nowy rok, nowa szansa na promocję. O fenomenie kalendarzy reklamowych słów kilka

Nowy rok, nowa szansa na promocję. O fenomenie kalendarzy reklamowych słów kilka
Wśród wielu gadżetów promocyjnych na szczególną uwagę zasługują kalendarze reklamowe. W zależności od ich rodzaju, odpowiednio lokują reklamowany produkt sprawiając, że na długo zapada nam on w pamięć. Dzięki kalendarzom reklamowym możemy mieć pewność, że produkt dotrze do dużej liczby odbiorców. Na czym polega fenomen kalendarzy reklamowych? Kalendarze reklamowe są nie tylko narzędziem pracy każdego biznesmena, lecz także skutecznym środkiem promocji firmy. Odpowiednio zaprojektowana powierzchnia reklamowa, sprawia, że staną są one skutecznym środkiem rozpowszechniania informacji o naszym przedsiębiorstwie. Kalendarze reklamowe zatem warto jest wręczać kontrahentom w prezencie, zwłaszcza na początku roku, lub dołączać je jako gadżet do innych upominków, ofiarowywanych uczestnikom organizowanego przez nas eventu. Jakie zatem rodzaje kalendarzy reklamowych możemy wyróżnić?

Kalendarze reklamowe książkowe

Kalendarze reklamowe książkowe wykonane są z solidnych i wytrzymałych materiałów. Idealnie sprawdzają się sytuacji, gdy nasz grafik jest bardzo napięty i musimy w nim umieścić wiele różnych informacji. Przejrzyste kalendarium i przemyślana struktura sprawiają, że do naszej pracy nie wkradnie się chaos oraz bałagan. Często zawierają szereg przydatnych, praktycznych informacji. Co więcej, tego typu kalendarze są doskonałym nośnikiem reklamy. Użytkownik takiego kalendarza ma go zawsze przy sobie i wielokrotnie spogląda do niego w ciągu dnia, dlatego możemy być pewni, że zapamięta ulokowany w nim produkt lub logo bądź markę firmy. Zamówić je możemy na przykład w Agencji Reklamowej Drukarnia Siedem.

Reklama w zasięgu ręki

Innym rodzajem kalendarzy reklamowych, są kalendarzyki kieszonkowe, będące w istocie mniejszą formą kalendarzy książkowych. Posiadają nieco mniej miejsca, przeznaczonego na notatki i służą raczej do zapisywania pojedynczych wydarzeń. Z drugiej strony są niezwykle poręczne, nie zajmują dużo miejsca w torebce i można mieć je zawsze przy sobie. Dzięki nim nie umknie nam żadne ważne spotkanie. One także stanowią doskonałą powierzchnię reklamową, jednak ze względu na swoje rozmiary, najlepiej umieścić na nim logo reklamowanej firmy. Możemy być pewni, że będzie ono zapamiętane.

Na biurku i ścianie

Gdy wchodzimy do siedziby danej firmy od razu rzuca nam się w oczy kalendarz, stojący na biurku oaz ten, powieszony na ścianie. Z tego powodu oba te rodzaje kalendarzy reklamowych są najlepszym nośnikiem marketingowym. Produkowane na podstawie oryginalnych projektów, przyciągają wzrok i sprawiają, że reklamowany przez nie produkt zapada w pamięć. Spełniają także funkcję użytkową, pozwalając na utrzymanie w zasięgu wzroku wszystkich ważnych terminów. Będą też doskonałym elementem dekoracyjnym naszego biura.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.