Artykuł sponsorowany

Jak przystosować stoisko targowe do specyfiki własnej firmy i branży?

Jak przystosować stoisko targowe do specyfiki własnej firmy i branży?
Imprezy targowe są doskonałą okazją na wielokierunkową promocję. To właśnie tam można zaprezentować firmę, jej produkty i usługi, nawiązać znajomości biznesowe czy zdobyć nowych kontrahentów. Podczas trwania targów wizytówką firmy jest jej stoisko wystawiennicze. Od jego wyglądu bardzo wiele zależy. Dlatego tak ważne jest, aby zostało ono przygotowane w sposób profesjonalny z uwzględnieniem branży w jakiej działa firma oraz jej produktów czy usług.

Typy stoisk targowych

Wybór rodzaju stoiska to jedna z najważniejszych decyzji jaką należy podjąć na etapie przygotowań do imprezy targowej. W dużej mierze zależy od wielkości metrażu wystawienniczego, a także od lokalizacji stoiska. Jak wyjaśnia specjalista firmy Art-co zajmującej się projektowaniem i budową stoisk targowych:
Stoiska targowe możemy podzielić na kilka rodzajów. Najpopularniejsze z nich to Szeregowe, inaczej nazywane rzędowymi. Stoiska wykonane w tym systemie z dwóch stron sąsiadują z innymi stoiskami. Prezentacja produktów jest możliwa jedynie od przedniej strony. Dużo większe możliwości ekspozycyjne dają stoiska narożne. Są one dostępne z dwóch stron. Dzięki temu można zagospodarować je bardziej efektywnie. Najwięcej możliwości pod względem aranżacyjnym dają stoiska półwyspowe oraz wyspowe. Te pierwsze są dostępne dla odwiedzających z trzech stron, a drugie, aż z czterech. Wybór odpowiedniego stoiska zależy od ilości wykupionego metrażu, zakresu prezentowanej oferty oraz budżetu.

Na co zwrócić uwagę w trakcie aranżacji stoiska targowego?

Po wyborze najbardziej optymalnej formy stoiska należy je jeszcze dostosować do potrzeb i specyfiki wystawcy. Aby uniknąć potencjalnych błędów warto skorzystać z oferty firmy mającej doświadczenie w projektowaniu i budowie stoisk targowych.  Kompetentni projektanci doradzą jak efektywnie wykorzystać przestrzeń stoiska, tak by była ona przyjazna dla odwiedzających, a jednocześnie dawała możliwości skutecznej ekspozycji produktów lub usług wystawcy. Bardzo ważną rzeczą jest również zaprojektowanie stoiska targowego od strony wizualnej. To ona w dużej mierze będzie przyciągała zwiedzających. Kolorystyka elementów wyposażenia oraz konstrukcji stoiska powinna wzbudzać w odwiedzających pozytywne skojarzenia z firmą. Dobrze, jeśli również będzie współgrała z logotypem firmy. Inną równie istotną kwestią jest oświetlenie. Daje ono duże możliwości oddziaływania na zwiedzających. Za pomocą światła można budować atmosferę, przyciągać wzrok, jak również koncentrować go na istotnych szczegółach oferty. Osobnym zagadnieniem jest sama prezentacja oferty. W przypadku produktów muszą być one łatwo dostępne dla odwiedzających. To samo dotyczy materiałów reklamowych opisujących usługi. Oryginalnie zaprojektowane i przystosowane stoisko w połączeniu z miłą i kompetentną obsługą daje możliwości pozyskania nowych klientów, a tym samym pozwoli uznać imprezę targową za udaną.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.