Artykuł sponsorowany

Gadżety reklamowe - jak wyróżnić się wśród konkurencji?

Gadżety reklamowe - jak wyróżnić się wśród konkurencji?
Nie od dziś wiadomo, że gadżety reklamowe to jeden z najskuteczniejszych sposobów promocji firmy i marki. Kojarzą się raczej z miłym upominkiem niż nachalną reklamą, a będąc w użyciu, mogą zostać zauważone przez szeroki krąg znajomych obdarowanej nimi osoby. Ponieważ jednak zdaje sobie z tego sprawę coraz więcej przedsiębiorców, nie jest tak łatwo obecnie wyróżnić się na tle konkurencji dzięki tego typu prezentom. Jak więc osiągnąć ten efekt?

Wysoka jakość

Po pierwsze, niezależnie od tego, jaki dokładnie przedmiot ma się stać nośnikiem dla naszego logo, warto zainwestować w produkty wysokiej jakości. Solidna konstrukcja, porządny materiał wykonania i trwały nadruk często już same w sobie potrafią sprawić, że dany gadżet będzie się prezentował wyjątkowo korzystnie na tle „taniej chińszczyzny”. Grunt to nawiązanie w tym zakresie współpracy z doświadczonym przedsiębiorstwem, któremu na tej jakości zależy, takim jak choćby firma Videodruk.

Dobry projekt

Zatrudnieni tam fachowcy nie tylko dostarczą satysfakcjonujące rozwiązania techniczne, ale też pomogą w stworzeniu atrakcyjnego wizualnie projektu. To kolejny aspekt, który zdecydowanie warto wziąć pod uwagę, chcąc się wyróżnić wśród innych. Odpowiedni dobór kolorów, czcionek i proporcji często bowiem potrafi zdecydować o tym, czy gadżet jest chętnie używany, czy też szybko trafia do szuflady albo wręcz do śmietnika.

Praktyczne zastosowanie

Nawet najtrwalsza i najpiękniej na świecie zadrukowana smycz nie będzie jednak wykorzystywana tak często jak np. parasol czy zyskujące ostatnio na popularności power banki. Postarajmy się więc, by gadżet z logo naszej firmy był również jak najbardziej praktyczny. Warunek ten spełniają m.in. także kubki, torby czy długopisy, ale pamiętajmy, że nie są to zbyt oryginalne pomysły. Nasi klienci czy kontrahenci z pewnością mają już mnóstwo tego rodzaju akcesoriów i jeśli naprawdę chcemy zapaść im w pamięć, musimy nieco bardziej wysilić kreatywność.

Miłe skojarzenia

W charakterze gadżetu reklamowego wyjątkowo dobrze sprawdzą się przedmioty, które kojarzą się z beztroską i dobrą zabawą. Może to być chociażby zestaw piknikowy, akcesoria do grilla albo korkociąg. Jeśli nasza grupa docelowa jest dość sprecyzowana, a więc potrafimy mniej więcej trafić w jej potrzeby i oczekiwania – z pewnością warto to wykorzystać, nadrukowując logo i dane firmy np. na akcesoria sportowe czy lusterko do damskiej torebki. Nie zaszkodzi też pomyśleć o prezentach dla najmłodszych, nawet jeśli odbiorcą naszych produktów czy usług wcale nie są dzieci. Maskotki, proste gry czy dmuchańce przekazane im przez rodziców mogą stać się bowiem stałym elementem zabaw, spełniając doskonale swoje zadanie, jeśli chodzi o budowanie zasięgu i rozpoznawalności danej marki, a przy okazji już od najmłodszych lat generując pozytywne skojarzenia z naszą firmą.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.