Gdy zakładasz firmę, chcesz, aby działała ona przez cały czas. Zagrożeniem dla płynności są nieobecności pracowników i awarie urządzeń biurowych. Tak zwana złośliwość rzeczy martwych potrafi wydarzyć się w najmniej oczekiwanym momencie i sparaliżować działalność całej firmy. Rozwiązaniem jest serwis sprzętu biurowego, który nie tylko naprawia sprzęt, ale również zapobiega większym awariom. Jakie powinien mieć cechy? Tego dowiesz się z lektury.

Jakie są cechy idealnego serwisu urządzeń biurowych?

Awaria drukarki przed ważnym spotkaniem może zaważyć o losach firmy. Z tego powodu, najlepszy serwis urządzeń biurowych jest przede wszystkim:

  • szybki – najdalej parę godzin po zgłoszeniu, serwisant powinien zjawić się i naprawić zepsuty sprzęt. Każdy dzień awarii naraża firmę na niepotrzebne wydatki, znacznie przewyższające koszt zatrudnienia firmy serwisującej.
  • przeprowadzany przez doświadczonych specjalistów, którzy znają się na swoim fachu, potrafią od razu powiedzieć, co jest nie tak i przedstawić następne kroki. Zatrudnienie niedoświadczonego serwisanta to ryzyko długiej naprawy albo nawet dokonania jeszcze większych zniszczeń w sprzęcie.
  • prowadzony z rejestrem operacji serwisowych, dzięki którym wiadomo, jakie działania były wykonywane ze sprzętem. Spis operacji pozwala oszczędzić czas przy naprawie, bo w jednym miejscu są wszystkie informacje, na temat serwisowanej drukarki.
  • uniwersalny, czyli obsługujący drukarki wielu firm. Dzięki temu mamy dowolność co do wyboru sprzętu i możemy zainwestować w konkretny model, spełniający nasze wymagania, niezależnie od marki.

Jaki jeszcze może być najlepszy serwis urządzeń biurowych?

Może być proaktywny, tylko co to znaczy? O serwisie proaktywnym opowie nam serwisant z firmy HiCOPY Gdańsk: profesjonalny serwis proaktywny to usługa dla wymagających, którzy chcą maksymalnie skrócić przestoje w funkcjonowaniu firmy. Polega on na zdalnym monitorowaniu urządzeń biurowych i profilaktycznym naprawom oraz zamawianiu tonerów, gdy już się kończą. W ten sposób zapobiegamy awariom i brakom tuszu. Przy ewentualnej awarii zgłoszenia są generowane automatycznie. Klient otrzymuje regularne e-maile o stanie sprzętu i prognozowanych kosztach.

Ciekawym rozwiązaniem jest umowa serwisowa. Stanowi ona gwarancję, że sprzęt biurowy będzie działał nieprzerwanie, a przy tym pozwala wygenerować duże oszczędności na tonerach i serwisie. Koszt jest stały niezależnie od liczby naprawianych urządzeń, a Ty możesz cieszyć się sprawnym sprzętem przez cały rok.