Artykuł sponsorowany

Oferta sprzedaży nieruchomości – W jaki sposób ją przygotować?

Oferta sprzedaży nieruchomości – W jaki sposób ją przygotować?

Sprzedaż mieszkania w Internecie wydaje się rzeczą niezwykle prostą. Mamy przecież mnóstwo portali, na których możemy umieścić swoje ogłoszenia. Mamy - i inni też mają, a więc jest spore prawdopodobieństwo, że nasze ogłoszenie wyląduje na ostatniej stronie, do której nikt nie dotrze. Oferta sprzedaży nieruchomości musi być sporządzona w taki sposób, by zachęcała potencjalnych klientów do jej obejrzenia, a portale z ofertami do wypozycjonowania jej dość wysoko. Co powinna zawierać? Czy warto zabierać się za to samodzielnie?

Chcemy się wyróżnić

Kiedy nastawiamy się na sprzedaż w Internecie, musimy być na tyle kreatywni, by nasza oferta wyróżniała się spośród innych. Najbardziej istotna jest treść opisu, ponieważ dzięki niej poszukujący może trafić na nasze ogłoszenie z wyszukiwarki. Równie istotne są zdjęcia, które mają zachęcić poszukującego do przyjrzenia się bliżej naszej ofercie. Zdjęcia powinny być wykonane dobrym aparatem, w dobrej rozdzielczości, a zdjęciem "tytułowym", czyli tym, które pojawia się w ogłoszeniu, powinno być to najlepsze. Czasem jest to zdjęcie salonu, w którym mamy piękne meble i piękne oświetlenie, czasem jest to zapierający dech w piersiach widok z balkonu, a czasem elegancka, nowoczesna kuchnia.
Wszystko zależy od tego, jak prezentuje się nasza nieruchomość - mówi nam przedstawiciel firmy Westor z Dąbrowy Górniczej . W ogłoszeniu unikamy długich opisów, które zawierają wiele przymiotników. Potencjalnego kupującego nie interesuje nasza osobista opinia na temat nieruchomości, a więc należy unikać zdań w stylu: "Mieszkanie wyjątkowo przytulne i przyjemne w użytkowaniu, ponieważ jest wyjątkowe".
Klienta interesują konkrety. Chce wiedzieć, na co przeznaczy swoje ciężko zarobione pieniądze, lub za co będzie spłacał latami kredyt. A więc co dokładnie powinna zawierać nasza oferta?

Treść oferty - im prościej, tym lepiej

Długie, rozbudowane opisy, nie wzbudzają w kliencie pozytywnych odczuć. Poetyckimi opisami możemy reklamować zapach perfum, ale nie nieruchomość, którą chcemy sprzedać. Kiedy potencjalny klient widzi w ogłoszeniu długi opis, zniechęca się do przeczytania go w całości. Choć zakup mieszkania to jedna z najważniejszych decyzji w życiu, musimy liczyć się z tym, że internetowy konsument XXI wieku to pragmatyk, który oczekuje konkretów. W pierwszej kolejności interesuje go lokalizacja oraz ilość pokoi w mieszkaniu, dalej metraż nieruchomości. Załóżmy, że zakupu chce dokonać rodzina 2+1, małżeństwo z dzieckiem. Tych ludzi prawdopodobnie będzie interesowało mieszkanie dwupokojowe lub trzypokojowe. W pierwszym przypadku jeden pokój przeznaczony będzie dla dziecka, a salon będzie jednocześnie sypialnią rodziców. W drugim przypadku sypialnia rodziców będzie oddzielnym pomieszczeniem. Może to być pokój niewielki, w którym zmieści się tylko łóżko i szafa. W końcu w sypialni spędzamy głównie tylko noc. Największym pomieszczeniem jest zazwyczaj salon. Tworząc ofertę, zwracajmy uwagę na takie szczegóły. Informujmy o wykończeniu mieszkania, jakie są w nim podłogi i okna, jak wygląda kwestia ogrzewania, a jeśli na posesji są dodatkowe udogodnienia (np. strzeżony parking, monitoring), również o nich wspominajmy. Jeżeli jednak przygotowanie oferty nas przerasta, skorzystajmy z pomocy profesjonalnego biura nieruchomości, które ma doświadczenie na rynku. Satysfakcja będzie gwarantowana!

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.