Gadżety reklamowe - jak wyróżnić się wśród konkurencji?
Wysoka jakość
Po pierwsze, niezależnie od tego, jaki dokładnie przedmiot ma się stać nośnikiem dla naszego logo, warto zainwestować w produkty wysokiej jakości. Solidna konstrukcja, porządny materiał wykonania i trwały nadruk często już same w sobie potrafią sprawić, że dany gadżet będzie się prezentował wyjątkowo korzystnie na tle „taniej chińszczyzny”. Grunt to nawiązanie w tym zakresie współpracy z doświadczonym przedsiębiorstwem, któremu na tej jakości zależy, takim jak choćby firma Videodruk.Dobry projekt
Zatrudnieni tam fachowcy nie tylko dostarczą satysfakcjonujące rozwiązania techniczne, ale też pomogą w stworzeniu atrakcyjnego wizualnie projektu. To kolejny aspekt, który zdecydowanie warto wziąć pod uwagę, chcąc się wyróżnić wśród innych. Odpowiedni dobór kolorów, czcionek i proporcji często bowiem potrafi zdecydować o tym, czy gadżet jest chętnie używany, czy też szybko trafia do szuflady albo wręcz do śmietnika.Praktyczne zastosowanie
Nawet najtrwalsza i najpiękniej na świecie zadrukowana smycz nie będzie jednak wykorzystywana tak często jak np. parasol czy zyskujące ostatnio na popularności power banki. Postarajmy się więc, by gadżet z logo naszej firmy był również jak najbardziej praktyczny. Warunek ten spełniają m.in. także kubki, torby czy długopisy, ale pamiętajmy, że nie są to zbyt oryginalne pomysły. Nasi klienci czy kontrahenci z pewnością mają już mnóstwo tego rodzaju akcesoriów i jeśli naprawdę chcemy zapaść im w pamięć, musimy nieco bardziej wysilić kreatywność.Miłe skojarzenia
W charakterze gadżetu reklamowego wyjątkowo dobrze sprawdzą się przedmioty, które kojarzą się z beztroską i dobrą zabawą. Może to być chociażby zestaw piknikowy, akcesoria do grilla albo korkociąg. Jeśli nasza grupa docelowa jest dość sprecyzowana, a więc potrafimy mniej więcej trafić w jej potrzeby i oczekiwania – z pewnością warto to wykorzystać, nadrukowując logo i dane firmy np. na akcesoria sportowe czy lusterko do damskiej torebki. Nie zaszkodzi też pomyśleć o prezentach dla najmłodszych, nawet jeśli odbiorcą naszych produktów czy usług wcale nie są dzieci. Maskotki, proste gry czy dmuchańce przekazane im przez rodziców mogą stać się bowiem stałym elementem zabaw, spełniając doskonale swoje zadanie, jeśli chodzi o budowanie zasięgu i rozpoznawalności danej marki, a przy okazji już od najmłodszych lat generując pozytywne skojarzenia z naszą firmą.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana