Artykuł sponsorowany

Na co zwracać uwagę przed nawiązaniem współpracy z projektantem wnętrz?

Na co zwracać uwagę przed nawiązaniem współpracy z projektantem wnętrz?

Oferty projektantów wnętrz wyrastają jak grzyby po deszczu. To sprawia, że wybór osoby, która mogłaby się zająć zaprojektowaniem naszej przestrzeni do życia, staje się coraz trudniejszy. Coraz częściej też zdarza się, że deklaracje jakości usług nie idą w parze z realizacją. Na co zwrócić uwagę, żeby nie otrzymać projektu, który okaże się bublem?

Portfolio i strona projektanta

To wydaje się oczywiste, ale nie zawsze jest. Najważniejszą rzeczą, jaką powinien legitymować się projektant wnętrz, jest portfolio. Jego brak świadczy albo o niedoborze wykonanych projektów, albo o niezbyt odpowiedzialnym podejściu do klienta – czyli do ciebie! Tak czy siak – takich projektantów najlepiej omijać z daleka! Projektant, który nie chwali się swoimi pomysłami i zrealizowanymi projektami, wydaje się nieco „podejrzany”. Można odnieść wrażenie, że chce coś ukryć. Być może brak mu umiejętności, a może nie odniósł na polu zawodowym choćby małych sukcesów wartych uwagi.

Kolejnym elementem, który bardziej pośrednio może pomóc w stwierdzeniu, czy chcemy polegać na danym projektancie, jest jego strona WWW. Jeżeli jest ze smakiem zaprojektowana, intuicyjna i funkcjonalna, możemy mieć nadzieję, że estetyka jest bliska sercu projektanta i dba on o detale. W końcu diabeł tkwi w szczegółach.

Otwarta rozmowa i pełne zrozumienie

Nie sposób podjąć ostatecznej decyzji bez wymiany zdań z potencjalnym projektantem naszych nowych wnętrz. To od tej osoby będzie zależała atmosfera naszego domu, dlatego warto poszukać osoby, która będzie chociaż trochę czuła klimat, jaki chcemy osiągnąć. Warto, aby projektant zwracał uwagę na to, co pozostaje na co dzień niezauważane, ale buduje ogólne wrażenie przestrzeni domowej, np. takie detale jak listwy przypodłogowe. Dobrze, aby oprócz pomysłu projektant mógł nam zaoferować propozycje realizacji – wiele firm-wykonawców współpracuje z projektantami, realizując zamysły dla ich klientów. Warto skorzystać z firm działających na potrzeby realizacji pomysłów projektantów, ponieważ są one sprawdzone i polecane, a także łatwe do zweryfikowania, a przede wszystkim dobrze rozumieją, jaka myśl przyświecała projektantowi. Przykładem firmy współdziałającej z projektantami wnętrz może być Hoton.

Wybierając projektanta wnętrz, zawsze warto zasięgnąć opinii znajomych, a także przeczesać sieć. Jeżeli dostępne są publiczne wnętrza wymyślone przez danego projektanta – udać się na miejsce i zobaczyć na własne oczy, jak rozwiązania przez niego zaproponowane zdają egzamin. Przede wszystkim jednak warto zaangażować kogoś, kto ma podobne pomysły na ułożenie elementów naszej rzeczywistości.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.