Wśród wielu gadżetów promocyjnych na szczególną uwagę zasługują kalendarze reklamowe. W zależności od ich rodzaju, odpowiednio lokują reklamowany produkt sprawiając, że na długo zapada nam on w pamięć. Dzięki kalendarzom reklamowym możemy mieć pewność, że produkt dotrze do dużej liczby odbiorców. Na czym polega fenomen kalendarzy reklamowych?

Kalendarze reklamowe są nie tylko narzędziem pracy każdego biznesmena, lecz także skutecznym środkiem promocji firmy. Odpowiednio zaprojektowana powierzchnia reklamowa, sprawia, że staną są one skutecznym środkiem rozpowszechniania informacji o naszym przedsiębiorstwie.

Kalendarze reklamowe zatem warto jest wręczać kontrahentom w prezencie, zwłaszcza na początku roku, lub dołączać je jako gadżet do innych upominków, ofiarowywanych uczestnikom organizowanego przez nas eventu.

Jakie zatem rodzaje kalendarzy reklamowych możemy wyróżnić?

Kalendarze reklamowe książkowe

Kalendarze reklamowe książkowe wykonane są z solidnych i wytrzymałych materiałów. Idealnie sprawdzają się sytuacji, gdy nasz grafik jest bardzo napięty i musimy w nim umieścić wiele różnych informacji. Przejrzyste kalendarium i przemyślana struktura sprawiają, że do naszej pracy nie wkradnie się chaos oraz bałagan. Często zawierają szereg przydatnych, praktycznych informacji. Co więcej, tego typu kalendarze są doskonałym nośnikiem reklamy. Użytkownik takiego kalendarza ma go zawsze przy sobie i wielokrotnie spogląda do niego w ciągu dnia, dlatego możemy być pewni, że zapamięta ulokowany w nim produkt lub logo bądź markę firmy. Zamówić je możemy na przykład w Agencji Reklamowej Drukarnia Siedem.

Reklama w zasięgu ręki

Innym rodzajem kalendarzy reklamowych, są kalendarzyki kieszonkowe, będące w istocie mniejszą formą kalendarzy książkowych. Posiadają nieco mniej miejsca, przeznaczonego na notatki i służą raczej do zapisywania pojedynczych wydarzeń. Z drugiej strony są niezwykle poręczne, nie zajmują dużo miejsca w torebce i można mieć je zawsze przy sobie. Dzięki nim nie umknie nam żadne ważne spotkanie. One także stanowią doskonałą powierzchnię reklamową, jednak ze względu na swoje rozmiary, najlepiej umieścić na nim logo reklamowanej firmy. Możemy być pewni, że będzie ono zapamiętane.

Na biurku i ścianie

Gdy wchodzimy do siedziby danej firmy od razu rzuca nam się w oczy kalendarz, stojący na biurku oaz ten, powieszony na ścianie. Z tego powodu oba te rodzaje kalendarzy reklamowych są najlepszym nośnikiem marketingowym. Produkowane na podstawie oryginalnych projektów, przyciągają wzrok i sprawiają, że reklamowany przez nie produkt zapada w pamięć. Spełniają także funkcję użytkową, pozwalając na utrzymanie w zasięgu wzroku wszystkich ważnych terminów. Będą też doskonałym elementem dekoracyjnym naszego biura.

Nowy rok, nowa szansa na promocję. O fenomenie kalendarzy reklamowych słów kilka
5 (100%) 2 votes