Angielska nazwa kids marketing oznacza działania marketingowe, których adresatami są dzieci. Choć na pierwszy rzut oka może wydawać nam się to dziwne, skoro dzieci raczej nie dysponują dużymi pieniędzmi, jednak jest to bardzo przemyślane działanie. Młodzi członkowie rodzin mają bowiem często duży wpływ na różne decyzje zakupowe (i nie tylko) swoich rodziców.

Kids marketing: dzieci nie mniej ważne niż rodzice

Jak zauważa nasz ekspert z działającej na polskim rynku firmy Direct Channel specjalizującej się m.in. w działaniach kids marketingowych: przemyślane i dobrze zrealizowane kampanie pozwalają zaistnieć firmom w świadomości zarówno dzieci, jak i ich rodziców. Z takiej formy marketingu korzystają dziś firmy z różnych branż: spożywczej, zabawkarskiej, farmaceutycznej, meblarskiej, medycznej, a nawet logistycznej czy motoryzacyjnej. Pamiętajmy, że poza produktami stricte dla dzieci, jest cały asortyment tych, z których mogą korzystać całe rodziny: samochody, wycieczki, meble itp. W takiej sytuacji kierowanie przekazu informacyjno-reklamowego o produkcie do dzieci i dorosłych jest jak najbardziej uzasadnione.

Wykorzystywane materiały

Realizując działania z zakresu kids marketingu można korzystać z szerokiego spektrum dostępnych dziś możliwości. Jedną z atrakcyjniejszych opcji są kartonowe modele 3D, które się składa i koloruje (tzw. kolorowanki 3D). Ciekawym rozwiązaniem są też spersonalizowane książki i komiksy oraz zabawki kreatywne dla najmłodszych. To na realizację którego z pomysłów się zdecydujemy, zależy w duże mierze od celów kampanii oraz dostępnego na nią budżetu. 

Kolorowanki 3D – niestandardowe gadżety dla dzieci

Kolorowanki 3D w kids marketingu to oryginalne gazety dla dzieci, zaprojektowane i wyprodukowane w celu wypromowania produktu czy marki. Ich dystrybucja może być połączona z jakimś wydarzeniem np. urodzinami marki. Wbrew pozorom, przygotowanie dobrej jakości kolorowanek 3D może być procesem wymagającym czasu i nakładu pracy, zwłaszcza kiedy kartonowe gadżety np. mają być odwzorowaniem prawdziwych produktów takich jak choćby samochody czy meble. W takiej sytuacji istotny jest każdy detal kolorowanki oraz precyzja jej wykonania. Dlatego warto zawsze to zadanie zlecić profesjonalistom mającym doświadczenie w realizacji takich projektów. Finalna forma kolorowanek jest efektem połączeni fachowej wiedzy ich wykonawców z wizją i pomysłami klienta. Nie można zapominać też, że kolorowanki 3D, podobnie jak wszystkie inne dystrybuowane przez firmę materiały, są jej wizytówką i nie można sobie pozwolić na żadne niedociągnięcia.

Kolorowanki 3D i nie tylko. Elementy kids marketingu
5 (100%) 2 vote[s]