Artykuł sponsorowany

Cechy idealnego serwisu urządzeń biurowych

Cechy idealnego serwisu urządzeń biurowych
Gdy zakładasz firmę, chcesz, aby działała ona przez cały czas. Zagrożeniem dla płynności są nieobecności pracowników i awarie urządzeń biurowych. Tak zwana złośliwość rzeczy martwych potrafi wydarzyć się w najmniej oczekiwanym momencie i sparaliżować działalność całej firmy. Rozwiązaniem jest serwis sprzętu biurowego, który nie tylko naprawia sprzęt, ale również zapobiega większym awariom. Jakie powinien mieć cechy? Tego dowiesz się z lektury.

Jakie są cechy idealnego serwisu urządzeń biurowych?

Awaria drukarki przed ważnym spotkaniem może zaważyć o losach firmy. Z tego powodu, najlepszy serwis urządzeń biurowych jest przede wszystkim:
  • szybki – najdalej parę godzin po zgłoszeniu, serwisant powinien zjawić się i naprawić zepsuty sprzęt. Każdy dzień awarii naraża firmę na niepotrzebne wydatki, znacznie przewyższające koszt zatrudnienia firmy serwisującej.
  • przeprowadzany przez doświadczonych specjalistów, którzy znają się na swoim fachu, potrafią od razu powiedzieć, co jest nie tak i przedstawić następne kroki. Zatrudnienie niedoświadczonego serwisanta to ryzyko długiej naprawy albo nawet dokonania jeszcze większych zniszczeń w sprzęcie.
  • prowadzony z rejestrem operacji serwisowych, dzięki którym wiadomo, jakie działania były wykonywane ze sprzętem. Spis operacji pozwala oszczędzić czas przy naprawie, bo w jednym miejscu są wszystkie informacje, na temat serwisowanej drukarki.
  • uniwersalny, czyli obsługujący drukarki wielu firm. Dzięki temu mamy dowolność co do wyboru sprzętu i możemy zainwestować w konkretny model, spełniający nasze wymagania, niezależnie od marki.

Jaki jeszcze może być najlepszy serwis urządzeń biurowych?

Może być proaktywny, tylko co to znaczy? O serwisie proaktywnym opowie nam serwisant z firmy HiCOPY Gdańsk: profesjonalny serwis proaktywny to usługa dla wymagających, którzy chcą maksymalnie skrócić przestoje w funkcjonowaniu firmy. Polega on na zdalnym monitorowaniu urządzeń biurowych i profilaktycznym naprawom oraz zamawianiu tonerów, gdy już się kończą. W ten sposób zapobiegamy awariom i brakom tuszu. Przy ewentualnej awarii zgłoszenia są generowane automatycznie. Klient otrzymuje regularne e-maile o stanie sprzętu i prognozowanych kosztach.
Ciekawym rozwiązaniem jest umowa serwisowa. Stanowi ona gwarancję, że sprzęt biurowy będzie działał nieprzerwanie, a przy tym pozwala wygenerować duże oszczędności na tonerach i serwisie. Koszt jest stały niezależnie od liczby naprawianych urządzeń, a Ty możesz cieszyć się sprawnym sprzętem przez cały rok.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.