Artykuł sponsorowany

Charakterystyka drzwi antywłamaniowych

Charakterystyka drzwi antywłamaniowych

Drzwi zewnętrzne powinny posiadać specjalne cechy, które zapewnią bezpieczeństwo mieszkańcom i użytkownikom budynków, w których są one zamontowane. Ich wybór jest trudną decyzją, ale dokładnie przemyślana zapewni komfort na długie lata. Sprawdźmy, czym powinny się cechować drzwi tego typu na przykładzie drzwi antywłamaniowych.

Zwróć uwagę na dokumenty i klasę antywłamaniowości

Najważniejszą cechą drzwi antywłamaniowych jest bezpieczeństwo, dlatego warto przed zakupem sprawdzić stosowne dokumenty, które muszą wystąpić jednocześnie. Mowa o Aprobacie Technicznej i certyfikacie. Ponadto, należy zwrócić uwagę na klasę antywłamaniowości drzwi zewnętrznych. Określa ją norma europejska wyróżniająca cztery stopnie – klasa 3 i 4 oznacza drzwi antywłamaniowe (w przypadku polskiej normy są one oznaczone literą C), a 1 i 2 to produkty odporne na włamanie, ale są tańsze i wymagają zamontowania specjalnego certyfikowanego zamka.

Sprawdź drobne elementy oraz masę całkowitą drzwi

Na jakość drzwi antywłamaniowych wpływają także inne elementy, takie jak: profile ościeżnic, które powinny być wykonane z metalu i być głęboko zakotwione w murze, oraz zawiasy w ilości minimum trzech, zapewniające precyzyjną regulację położenia skrzydła drzwi w stosunku do ościeżnicy. Bardzo ważny jest również ciężar, który waha się w granicach 60-80 kg (aczkolwiek zdarzają się drzwi o masie ok. 120 kg). Jest on uzależniony od rodzaju wykończenia oraz od grubości blach i kratownic. Ponadto, wysokość skrzydła w świetle ościeżnicy powinna wynosić co najmniej 2000 mm. Drzwi antywłamaniowe znajdują się w ofercie firmy TopDACH z siedzibą w Jabłonnej koło Warszawy. W jej katalogach można znaleźć drzwi wielu znakomitych producentów, wykonane z drewna i metalu, charakteryzujące się nie tylko bezpieczeństwem, ale również wysokimi walorami estetycznymi oraz odpowiednią izolacją akustyczną przed światem zewnętrznym.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.